بهترین دوره آموزش سئو

ساخت وبلاگ

از آن‌جا که نقشه‌های وبسایت XML آسانتر می باشند دوره آموزش سئو و به صورت معمول به فهم و شعور کمتری در دنیای بازاریابی نیاز دارا‌هستند آغاز به توضیح اینها می پردازیم. XML مخفف Extensible Markup Language یا این که گویش علامت‌گذاری قابل پیشرفت میباشد. این نقشه وبسایت شبیه HTML میباشد و به وسیله بدنه حکم دهنده مشابهی تعریف و تمجید می‌گردد؛ البته برای ارسال محتوای مجموع وب سایت به موتورهای کاوش می بایست دارنده فرمت نقشه وبسایت XML باشد تا قرائت آن برای موتورهای کاوش قابل فهم و شعور باشد؛  آکادمی رایا پارس در حالیکه HTML در مرتبه اولیه برای آرم‌گذاری پوشه‌های متن با پوسته‌بندی و تگ‌های پیوند‌دهی برای ساخت‌و‌ساز شالوده صفحه ها اینترنت به کارگیری میگردد، براین اساس برای ساخت یک نقشه وب سایت دیداری و قابل ادراک برای یوزرها استعمال می گردد. XML به صورت معمول برای لیست‌های URLها و داده ها مربوط به آنان استعمال میگردد.
یک نقشه وبسایت XML یک نوع لیست نماد‌گذاری گردیده با XML میباشد به طوریکه موتورهای کاوش میتوانند به سادگی داده ها را درباره URLها بگیرند تا وبسایت ساخت‌و‌ساز خواهد شد.  what is seo در صورت ذیل یک نقشه وب سایت XML نماد داده شد‌ه‌است.

 

موتورهای کاوش و خزنده‌های دیگری می‌باشند که فقط از نقشه وب سایت XML به کارگیری می‌نمایند. برای seo، یک نقشه وبسایت XML یک احضاری برای خزنده URLهای لیست گردیده‌است. این یک منش درخواست موتورهای کاوش برای رسیدگی وب سایت (crawl) و ایندکس صفحه های لیست گردیده است.
برخی از محدودیت‌های اصلی برای نقشه وب سایت XML وجود داراست:
•    نقشه‌های وبسایت XML شاخص‌گذاری (indexation) را ضمانت نمیکنند؛ آن ها صرفا URLهایی که شما برای خزیدن و ایندکس در موتورهای کاوش میخواهید سفارش می‌نمایند. 
•    نقشه‌های تارنما XML اعتبار وب سایت (authority) را منتقل نمی کنند؛ URLهای لیست گردیده پیوند اعتبار وبسایت را مانند پیوند HTML بر روی سایت شما قبول نمیکنند.
نقشه‌های وب سایت XML در بهبود درجه‌بندی بها متعددی ندارند.  در شرایطی‌که فقط در جایی یک موتور کاوش با یک URL دارنده نقشه تارنما XML رو به رو گردد بسیار بعید میباشد که URL جايگاه بگیرد. آن برگه ممکن میباشد ایندکس خواهد شد ولی اعتبار سایتی را ندارد که لینک و پیوند‌های HTML به کاغذ منتقل می‌نمایند. 

مزایای داشتن نقشه XML:
داشتن نقشه وبسایت بر روی تارنما داده ها بیشتری را به موتورهای کاوش منتقل می‌نماید. بدین ترتیب با ساخت‌و‌ساز نقشه وب سایت، اتفاقاتی که برای وبسایت شما خواهد به زمین خورد عبارتند از:

همگی URLها از وب سایت شما لیست میگردند، و این دربردارنده صفحاتی میباشد که نمی‌توانستند بوسیله موتور کاوش پیدا شوند.
موتورهای کاوش صفحه ها را در الویت قرار میدهند در سود زودتر آیتم نظارت (crawl) قرار میگیرد. شما می توانید یک تگ را برر روی نقشه وب سایت XML صفحاتی که مهممترند اضافه فرمایید تا موتورهای کاوش آغاز تمرکز بیشتری بر روی صفحاتی دارنده الویت اعمال دهند. 
داده ها موقت ارائه می‌نماید. همینطور شما میتوانید دو تگ (برچسب) از روی میل دیگر را قرار دهید تا داده ها مازاد دیگر به موتورهای کاوش برای یاری به آن‌ها جهت پژوهش وب سایت شما منتقل خواهد شد. آغاز بر چسب lastmod>> به موتورهای کاوش استحضار می دهد یک کاغذ واپسین تغییرات را نموده است و بعد از آن برچسب میگوید هر چندین وقت یکبار یک کاغذ احتمالا تغییر و تحول می‌نماید. به عبارت دیگر واپسین تاریخ بازنویسی و نرخ ادیت ورقه را استحضار می دهد.
به شما اطلاعاتی از راءس وبمستر گوگل می دهد؛ شما می توانید مثلا به عمل ربات گوگل دسترسی یابید.

بهترین دوره آموزش سئو...
ما را در سایت بهترین دوره آموزش سئو دنبال می کنید

برچسب : دوره آموزش سئو, نویسنده : سید محمدرضا گلستان seotrainingcourse بازدید : 71 تاريخ : شنبه 30 مهر 1401 ساعت: 15:28

قواعد لینک و پیوند سازی داخلی تارنما می بایست به طور ظریف پیاده‌سازی شوند. دوره آموزش سئو ارتقا دادن نرخ تبدیل مطلقا یکی مطرح ترین سوال های بشریت به حساب میآید. آکادمی رایا پارس به طور روزمره تکنیک‌های مختلفی برای ارتقا دادن نرخ تبدیل ساخت و ساز می‌گردد. یکی شایسته ترین نحوه‌هایی که میتواند بازدید کنندگان را در اینترنت‌تارنما شما نگه دارااست لینک و پیوند‌سازی داخلی میباشد.

ممکن میباشد بپرسید چطور این واقعه ممکن میباشد بیافتد. در پاسخ می بایست به شما بیان‌کنم که‌این واقعه بسیار هم بی آلایش میباشد. معمولا درین طریق اشخاص لینک و پیوند‌های بالقوه اینترنت‌وب سایت خودشان را در نصیب‌های متفاوت محتوا قرار میدهند و بعد آن را پر رنگ می‌نمایند.

این نوع از پیوند‌ها بایستی به گونه ای اعتنا استفاده کننده را جلب نماید. what is seo در بعضا از مفاد نیز ممکن میباشد این پیوند‌ها یوزرها را به سمت کاغذ تصویب‌اسم و یا این که خرید تولید ها هدایت نماید. در پی قصد داریم به مهم‌ترین قواعد پیوند‌سازی داخلی بپردازیم. درصورتی که عشق و علاقه‌مند به ارتقا داده ها خودتان در‌این حوزه می‌باشید با ما هم پا باشید.

اشکال لینک و پیوند‌های داخلی
به نظر تکنیکی پیوند‌ها در واقعیت دروازه‌هایی می‌باشند که موتورهای کاوش و یوزرها بایستی از آنان عبور نمایند تا بتوانند به صفحه ها شما برسند. این قضیه تماما به خویش شما بستگی دارااست که آیا درهای صفحه های را به روی موتورهای کاوش گشوده فرمایید یا این که ببندید. یک لینک و پیوند‌سازی داخلی بهتر ساختاری میباشد که سیستم غامض‌ای را در اینترنت‌وب سایت شما ساخت و ساز می‌نماید و منجر می گردد که قسمت‌های متفاوت اینترنت‌تارنما به هم متصل شوند.

پیشنهادی: پیوند‌سازی چیست؟

این ساختار می بایست برای اشکال مختلفی از ارتباطات شما ساخت خواهد شد. اشکال پیوند‌های داخلی عبارت‌اند از:

پیوندهای ناوبری: این نوع از ارتباطات برای متصل کردن قسمت‌های متفاوت وبسایت به کارگیری می شود. معمولا از این نوع ارتباطات در بخش کناری، لینک منو و … به کار گیری می شود.
پیوندهای Footer: مقصود مهم از این نوع ارتباطات ساخت یک نقشه برای وبسایت میباشد. این ارتباطات کابران را به صفحاتی که می خواهند به آن دسترسی پیدا نمایند موعظه می‌نماید.
پیوندهای متنی یا این که ویراستاری: این نوع از ارتباطات معمولا در بدنه متن قرار می گیرند. این لینک و پیوند‌ها برخلاف لینک و پیوند‌های پاورقی و فوتر به کابران و موتورهای کاوش امداد می‌نمایند تا به راحتی در اینترنت‌وب سایت شما تکان نمایند. بدین نوع از پیوند‌های لامپ‌های پویا نیز گفته میگردد.

بهترین دوره آموزش سئو...
ما را در سایت بهترین دوره آموزش سئو دنبال می کنید

برچسب : دوره آموزش سئو, نویسنده : سید محمدرضا گلستان seotrainingcourse بازدید : 75 تاريخ : دوشنبه 11 مهر 1401 ساعت: 13:28

همان گونه که تا این نصیب از نوشته‌ی‌علمی زامبی پیج چیست دیدیم صفحه های زامبی مورد چندان بزرگی نیستند و به احتمال زیاد چندان به اینترنت‌وبسایت شما زخم وارد نمیکنند.  دوره آموزش سئو اما ما می بایست این صفحه ها را شناسایی کنیم. این عمل مزایا مختلفی را پیرو داراست. این مزایا عبارت‌اند از:

1. بهبود تجارب کاربری بازدید کنندگان
از آن‌جایی که‌این صفحه ها ظواهر قابل قبولی ندارند آکادمی رایا پارس حتما در صورتی‌که کاربری آن ها را ببیند با صحنه قابل قبولی روبرو نخواهد شد. حذف یا این که تصحیح صفحه ها زامبی یک وب سایت قابلیت و امکان ارائه تجارب کاربری عالی و بهبود جهش و نرخ تبدیل یک وب سایت را آماده می‌نماید. همینطور می تواند منجر ارتقا رضایت یوزرها از وب سایت نیز خواهد شد.

2. بهبود امتیاز در گوگل
موتور کاوش گوگل به وب سایت‌های متفاوت یک امتیاز میدهد what is seo و بر به عبارتی شالوده آنها را مجموعه‌بندی می‌نماید. در‌صورتی‌که که تارنما شما زامبی پیج‌های کمتری را داشته باشد این امتیاز بیشتر خواهد بود و مرتبه بهتری را در گوگل به دست میاورید.

3. با صرفه‌خیس شدن خزش
وقتی که از شر زامبی پیج‌ها خلاص میشوید می توانید به راحتی به خزش‌گرها یاری نمائید که صفحه ها اساسی شما رو کشف نمایند. وقتی که صفحه های کمتری را برای اینترنت‌وب سایت خودتان داشته باشید این واقعه به راحتی میفتد و می‌قدرت انتظار درجه بالاتری را در کلیه موتورهای کاوش داشت.


اشکال صفحه های زامبی
صفحه ها زامبی نیز گونه های مختلفی دارا‌هستند که درپی به آن ها خوا‌هیم پرداخت. اشکال این صفحه ها عبارت‌اند از:


1 . صفحه های فهرست نشده
این صفحه ها معمولا دارنده اشتباهات متفاوت فنی مانند اسکرپیت‌های در اکنون جاری ساختن می باشند به همین انگیزه فرصت بارگزاری آن ها بسیار زمان بر میباشد. چنانچه گوگل درگیر به خزیدن صفحه های متعدد وبسایت باشد صفحاتی که سرعت فعالیت موتور کاوش را متعدد نمایند رها می‌نماید. در اینگونه قوانینی می‌قدرت اعلام کرد که در شرایطی که برگه‌ای ایراد فنی داشته باشد مجموعه‌بندی نمی شود و همین سبب ساخت‌و‌ساز زامبی پیج میگردد.

2. صفحه های Non Responsive
صفحاتی که باصرفه‌سازی نشده‌اند یا این که پیمایش آنان در تلفن‌های همدم خیلی ارتفاع می کشد نیز در مضیقه می باشند. گوگل آن‌ها را مجازات می نماید چون آنها‌را تجربیات کاربری ضعیفی می‌داند.

این صفحه های در نتیجه ها گوگل وجود دارا‌هستند البته درجه آن ها جریمه می‌گردد.

3. صفحاتی با محتوای منسوخ یا این که بی چگونگی
چگونگی محتوا با التفات‌ترین چیز برای گوگل میباشد. پس مدام با محتوای دیدنی پیج خودتان یوزرها گوناگون را جذب نمایید با این عمل میتوانید شایسته ترین فیض را در موتورهای کاوش داشته باشید. این فعالیت از ساخت شدن زامبی پیج‌ها هم خودداری می‌نماید.

بهترین دوره آموزش سئو...
ما را در سایت بهترین دوره آموزش سئو دنبال می کنید

برچسب : دوره آموزش سئو, نویسنده : سید محمدرضا گلستان seotrainingcourse بازدید : 78 تاريخ : چهارشنبه 6 مهر 1401 ساعت: 13:27

با مانیتورینگ سکو لغت ها کلیدی می توانید هر لحظه که بخواهید، دوره آموزش سئو عبارات کلیدی که سعی بهتری برای شما داشته‌اند را معلوم فرمائید.  آکادمی رایا پارس در صورتیکه سکو یکی‌از کلمه ها کلیدی افت کرد، می توانید انگیزه بروز این رخداد را سریع پژوهش فرمایید و درصورتی‌که اقدامات رقبا یا این که خطاهای تکنیکال تارنما سبب ساز افت مرتبه گردیده بودند، نسبت به رفع آنان مبادرت کرده و سکو خویش را مجدد ارتقاء دهید.

آنالیز رقبا

با به کار گیری از ابزارهای تحقیق جايگاه لغت ها کلیدی، می توانید رقبای خویش را هم تحت لحاظ بگیرید و مشاهده کنید آنان در کدام لغت ها کلیدی جايگاه‌های بهتری گرفته‌اند. همینطور میتوانید what is seo بفهمید در کدام لغت ها کلیدی ضعیف فعالیت کرده‌اند و اساسی‌خیس از کلیه اینکه در لغات کلیدی مقصود وب سایت شما چه گونه فعالیت کرده‌اند.

یافتن مجال‌های عالی در لغات کلیدی

زمانی شما مقام عبارات کلیدی اساسی وبسایت خویش را به ‌طور تروتمیز پیگیری میکنید، کشف کردن زمان‌های عالی و بیشتر مبنی بر وسعت جستجوی لغت ها، شعور مراد یوزرها یا این که search intent و رقابتی که در لغات وجود دارااست، شل‌خیس می‌گردد. درنتیجه می توانید به‌ نحوه موثرتری عبارات کلیدی خویش را حق تقدم‌بندی نمائید.

یک ابزار تحقیق درجه واژه کلیدی عالی چه خصوصیت‌هایی داراست؟
تحقیق جايگاه واژه کلیدی در گوگل مداقه متعددی برای فرآیند شغل‌های سئوی وبسایت داراست، این عمل می تواند جهت کار و استراتژی بهینه سازی را انتخاب نماید. به‌ همین عامل ابزارهایی که عمل پژوهش مرتبه واژه کلیدی را اجرا میدهند، معمولا تجهیزات و داده ها اضافه‌تری هم در کنار آن ارائه می دهند تا عمل تجزیه و محاسبه را برای استفاده کننده معمولی‌خیس سازند. یک ابزار مانیتورینگ درجه لغت ها کلیدی عالی خلال سکو هر واژه و کلمه، تغییرات آن را هم اکران میدهد. همینطور داده ها دیگری مثل وسعت جستجوی ماهانه و واحد سنجش مشقت هر واژه از سایر اطلاعاتی میباشد که ارائه آن برای سئوی وب سایت ضروری میباشد.

به‌ علاوه در صورتیکه که ابزار رسیدگی مرتبه واژه و کلمه کلیدی در گوگل بتواند قابلیت و امکان مقایسه شما با رقبایتان را آماده نماید، قسمت متعددی از فعالیت شما‌را نادر نموده است. نکته قابل توجه دیگری که در تعیین ابزار تحلیل سکو واژه کلیدی می بایست مدنظر داشته باشید، پژوهش جايگاه از شرایط جغرافیایی موردنظر شما میباشد.

چراکه گوگل برای حالت‌های جغرافیایی متعدد، نتیجه ها جستجوی متفاوتی را ارائه می‌نماید. ضمن این‌ها داشتن یک رابط کاربری مطلوب، امروزه به یک خصوصیت اساسی برای ابزارهای آنلاین تبدیل گردیده‌است. رابط کاربری سهل و دیدنی چیزی میباشد که عمل کردن با هر ابزاری را دلچسب کرده و کمتر شما‌را خسته می‌نماید.

بهترین دوره آموزش سئو...
ما را در سایت بهترین دوره آموزش سئو دنبال می کنید

برچسب : دوره آموزش سئو, نویسنده : سید محمدرضا گلستان seotrainingcourse بازدید : 92 تاريخ : دوشنبه 4 مهر 1401 ساعت: 14:47

از دید بهینه سازی یک سری گزینه درباره‌ی پوشه robots.txt وجود داراست  دوره آموزش سئو که می بایست به آنها اعتنا گردد:
-    فولدر‌هایی که در فرمان disallow قرار می گیرند، در کل خزیده نمیشوند. بدین مضمون‌ که حتی لینک و پیوند‌های درون این فولدر‌ها نیز تبدیل به نوفالو می شوند. بدین ترتیب در شرایطی‌که قصد دارید آکادمی رایا پارس لینک و پیوند‌های درون شیت فالو باشند از طریق دیگری به مکان disallow استعمال فرمائید.
-    به کار گیری از امر disallow برای عدم اکران اطلاعاتی مانند داده ها سری یوزرها بی‌سود میباشد؛  what is seo چراکه ممکن میباشد شما از صفحه های دیگر وبسایت به‌این کاغذ پیوند داده باشید و در فیض خزنده‌ها یا این که ربات‌ها از روش آن پیوند‌ها به برگه ذکر شده رسیده و آن را ایندکس کنند.
-    معمولاً داده ها فولدر robots.txt در موتورهای کاوش برای یک روز در کش ذخیره میگردد؛ لذا در حالتی که محتوای این پوشه را تغییر‌و تحول دادید و قصد دارید موتورهای کاوش زودتر از این تغییرات با خبر شوند، موردنیاز میباشد فولدر را مجدداً در کنسول گوگل قرار دهید

قرار دادن robots.txt در سرچ کنسول گوگل
بعداز اینکه فولدر robots.txt خویش را ساختید، بایستی آن را در کنسول گوگل نیز قرار دهید. براین اساس ربات‌های گوگل خیلی سریع‌خیس به صفحه های allow یا این که disallow تارنما شما دسترسی پیدا خواهند کرد و سایتتان را سریع‌خیس میخزند.
برای این خواسته می بایست این پیوند را گشوده فرمایید.
در لینک و پیوند گشوده گردیده، تارنما آیتم نظرتان را تعیین فرمائید. در‌صورتی‌که تا قبل از اینً در کنسول گوگل تصویب‌اسم نکرده باشید در اینجا بایستی فرایند تصویب‌اسم را جاری ساختن دهید.
بعداز گزینش تارنما موردنظر، وارد ورقه‌ای می شوید که در صورتی‌که پیش از اینً پوشه robots.txt را آپلود کرده باشید، محتویات پوشه گذشته را آرم میدهد.
در غیر این شکل پوشه robots.txt را از نوار تحت برگه آپلود کرده و دکمه submit را کلیک فرمائید.
به همین آسانی، پوشه شما به گوگل معرفی میگردد و گوگل ربات‌هایش را طبق راهنمای شما به سمت سایتتان روانه خواهد کرد.

توده بندی

برای اینکه راجع‌به روش خزش و کرال کردن تارنما‌مان به موتورهای کاوش و گوگل یاری کنیم، فایلی به اسم robots.txt می سازیم که درین فولدر متنی به امداد امرها متفاوت به کرالرها میگوییم که کدام صفحه های را خزش کرده یا این که نکنند. تشکیل داد پوشه robots.txt یکی مباحث اصلی در seo تکنیکال میباشد.

بهترین دوره آموزش سئو...
ما را در سایت بهترین دوره آموزش سئو دنبال می کنید

برچسب : دوره آموزش سئو, نویسنده : سید محمدرضا گلستان seotrainingcourse بازدید : 98 تاريخ : شنبه 2 مهر 1401 ساعت: 18:40